Alla inlägg under september 2009

Av Anna - 15 september 2009 12:43

Nu är hundnamnet bestämt :P Jag känner mig jätte nöjd och eventuellt kommer det till och med hamna på reg.papprena och det underlättar faktiskt ibland. Freddie har ju inte det och han har ett jobbigt kennel namn och man måste nästan bokstavera för annars tror dom att han heter någonting heeelt annat!!

Strax dags för lektion igen, idag är det grymt kul!!


-Puss- (4 veckor är lååång tid att vänta)

Av Anna - 14 september 2009 21:01

Inge idol idag så vi hade tänkt sova tidigt, vi har båda fastnat framför datorerna men jag tror att jag ska vara duktig nu, hämta en bok å lägga mig och läsa mig trött. Kanske därför jag har sovit så lite på senaste, jag läser ingenting... är bara skolan som gäller just nu.

Längtar massor tills vi får hämta hem lill "bebisen", inget namn ännu, väntar på mail från uppfödaren.. Namn förslag till en hundvalps pojke?

Finns bilder på face book nu  ;)


-Puss-


Av Anna - 14 september 2009 13:33

Ja det är verkligen bara hundar i huvudet på mig, nu måste vi fixa hemma(hoppas dom hinner tapetsera) men fixa med kablar och bäddar och leta fram koppel och halsband och skålar..

Fullt upp i mitt huvud, men komma på ett bra namn är väll nummer ett på listan..

Inte dålig skoldag när man får se nytagna bilder på sin lilla bebis :)


-Puss- (Svenska sen åker vi hem till P igen)

Av Anna - 13 september 2009 23:16

Jag blev kär idag, eller redan förra veckan kände jag någonting men idag pirrade lite magen och nu är det bestämt att han ska få flytta hem till oss. Känns skönt att ha fått välja valp och att man fått sitt första hands val och han är så underbart söt och vi tror att han kommer bli en riktig snygging ;)

Så nu ska vi komma på ett namn och fixa inför att han ska få komma hem, ska kika på korten lite till oxå ;)


Ska ge min älskade sambo lite välförtjänt massage nu, som att han har varit helt underbar nu i vecka när jag inte hinner/orkat göra så mycke hemma.


-Puss- (Nu har jag 3 pojkar i min familj+våran bonus pojk)

Av Anna - 13 september 2009 15:47

Nu har vi varit på dagens sammandrag, sista för säsongen, det går faktiskt mindre bra när man är många men många har skippat att träna än när man bara är några få.

Vi fick bonuspojken med oss hem, men ska skjutsa hem han innan vi ska och titta på valparna igen, längtar längtar längtar!!! Dom är säkert busiga idag, och har börjat få tänder och gör alltså inte som förra veckan(sov sov och sov)


-Puss-

Av Anna - 13 september 2009 01:15

Kom hem från jobbet för en stund sedan, han som skulle hålla sig vaken hade somnat.

Jag måste kolla om allting på  min bil sitter fast, fick höra sjuuuka saker idag på jobbet.

Måste sova nu, eller iaf slå på en film å sova så småningom, är ju fotboll i morgon, och vi ska och titta på dom 5 små pojkarna igen, tömma garaget och hinna vila upp sig inför veckan.

Det känns som att jag missade denna helg... :( Men jag har iaf inte "badat" i bajs iaf, usch fy harkel tacka vet jag att vara på jobbet då.


-Puss-

Av Anna - 12 september 2009 08:32

Äntligen lite ledig efter denna låånga vecka, fast jobbar iof i kväll men får en chans att sova länge men det slutar så klart med att man somnar kring 3 och 8 är man klarvaken fast död men det går inte att somna om :(

Någon med förslag på hur man ska sova ut en sådan här dag?


Idag är det bad, grillning och jobb som gäller.. längtar till i morgon!

Jag tar iaf reda på tiden som jag ändå inte får umgås med favvo killen och F, då är det R som jag tvingar att vara med mig ;P haha. Bonusbarn :)


-Puss- (skriv nå kul i min gästbok)

Av Anna - 11 september 2009 23:20

Japp nu har vi helg, eller nä nu skojjade jag bara, vi åkte på jobb båda två i morgon, och innan det ska jag iväg och bada med barnen... Eftersom jag slumrade till på soffan idag före 22 så lär det bli en lååång kväll i morgon. Hoppas jag jobbar med någon rolig bara, och att jag får nya valpbilder i morgon!


Jag funderar på att göra en hemsida, men det projektet kanske får vänta i 2 år men huuur kul är det då? Jag har bra tålamod med andra människor men inte med saker som har med mig att göra :P

Nu ska jag äntligen få lägga mig ner och se ett serie avsnitt eller två, fixa datorn och läsa bok får bli i morgon före och under arbetstid.


Tack älskling för att du tvättade och dammsög idag, sådana där småsaker gör mig så lycklig, så ska jag försöka hålla liv i mina blommor och vattna dom i helgen...

-Puss- (Stjärnor är magiska)

Ovido - Quiz & Flashcards