Alla inlägg under september 2009

Av Anna - 2 september 2009 16:43

Japp idag har jag gjort någonting som jag inte vill, kört jobb bussen till sunderbyn och sen varit med på behandlingen, jag hatar sjukhus.

Så nu lider jag ännu mer med dom som ligger inne.


Sen har jag fått se ännu mer bilder på valparna, för dom har öppnat ögonen :) Jag längtar tills dom börjar busa omkring. Sen har man det stora valet, vilken valp vill man ha...


Nu till dagens problem, vad att äta till middag?


-Puss-(Nu har jag bara 2 dar kvar att jobba)

Av Anna - 1 september 2009 14:35

Nu är jag såå trött, eftersom man har jobbat natt och sen varit ute på långprommis med hundarna så att dom skulle vara snälla och låta mig sova en timma eller helst 10, men det sket sig redan från början.

Min telefon har aldrig gått så varm som idag, det är jobb hit och dit, jo då det håller i sig, jag har hur mycke jobb som helst och detta var min inplanerade vilovecka inför skolstarten, fast å andra chansen enda chansen att jobba vardagar iseptember.

För sen kommer man ta allt man kan, så det kommer bara bli helg :/ *suck* men vad gör man inte för det dära huset som vi vill ha i framtiden, visst älskling ;)


Nej nu ska jag lägga mig på soffan och se va som händer, jag tror att john blund kommer vara här och umgås med mig ikväll :P


-Puss-

Ovido - Quiz & Flashcards